تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر اطلاعات: همگرایی دستگاه های امنیتی کم سابقه است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر همه اشرار و ضد انقلاب تمام توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده اند ولی اکثر اقدامات آنان خنثی شده است.
وی با اشاره به حمایت مالی، آموزش های اطلاعاتی و نظامی ضد انقلاب توسط استکبار جهانی و آمریکا بیان کرد: با وجود توان کم نظیر تسلیحاتی آنان، امنیت قابل توجهی در کشور حاکم است.
وی با تاکید بر اینکه اسلام، امنیت، معیشت، کرامت، عدالت، محبت و خدمت را متعلق به همه افراد جامعه شامل مسلمانان و غیرمسلمانان و اقوام مختلف می داند، ادامه داد: این امر در سیره بزرگان دین مبین اسلام از جمله فرمایشات امام علی (ع) در برهه های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
وی خدمت به مردم را نعمت الهی دانست و افزود: قرار گرفتن در جایگاه مسوولیت و گره گشایی از کار مردم یک نعمت است که باید شکرگزار آن باشیم.
وی تاکید کرد: اگر طبق آموزه های اسلامی وارد عرصه شویم و وحدت و همدلی خود را ارتقا ببخشیم، می توانیم تحریم ها را پشت سر گذاشته و دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذاریم.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش تعیین کننده استان های مرزی از جمله آذربایجان غربی با توجه به همسایگی با سه کشور در امر توسعه، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بازارچه های مرزی ضروری بوده و در دولت نیز به این امر توجه ویژه شده است.
وی گفت: بستر سرمایه گذاری بیشتر باید در آذربایجان غربی که از امنیت مناسب برخوردار است، فراهم شود و در کنار این امر، ارتقای احساس امنیت در بین مردم منطقه نیز بسیار مهم و اساسی است.
حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به اینکه ایران پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است، افزود: در عرصه های مختلف با انجام کارهای اطلاعاتی، این رژیم را شکست داده ایم که این امر در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
در این آیین با قدردانی از مدیرکل سابق اطلاعات آذربایجان غربی، مدیرکل جدید اطلاعات این استان منصوب و معرفی شد.
214219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر اطلاعات: همگرایی دستگاه های امنیتی کم سابقه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..