تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکه‌تکه‌شدن چند نظامی و شهروند عادی در عملیات انتحاری داعش + فیلم

لحظه هلاکت سربازان آمریکایی در عملیات انتحاری داعش + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات انتحاری یک تروریست وابسته به گروه داعش در خیابان "سندس" نزدیکی رستوران «قصر الامراء» واقع در بازار منبج سوریه صحنه ای هولناک را رقم زد.

بیشتر بخوانید:دردسرهای مادر یک داعشی برای حماقت‌های پسرش +تصاویر

به گفته ارتش آمریکا در میان کشته شدگان یک کارمند غیرنظامی پنتاگون، دو سرباز و  یک پیمانکار طرف قرارداد آمریکایی وجود داشتند. اسپوتنیک در تازه‌ترین گزارش خود اما آماری ۲۳ نفره از کشته شدگان این حادثه اعلام کرده که تعداد تلفات آمریکایی‌ها در این حادثه را ۵ نفر می‌داند. طبق اعلام منابع محلی نیز جسدی متلاشی شده پس از وقوع انفجار در محل باقی مانده بود که از قرار متعلق به گروه داعش است.گفتنی است طبق گفته منبعی آگاه از سوی دیده بان حقوق بشر سوریه نیز تروریست داعشی با عملیات  انتحاری خود چند نیروی ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا که با خودروی گشت زنی خود در آنجا حضور داشتند، چند شبه نظامی سوری، فرماندهانی از شورای نظامی منبج و تعدادی مردم عادی را تکه تکه کرد.

در ادامه لحظه انفجار انتحاری در بازار منبج را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکه‌تکه‌شدن چند نظامی و شهروند عادی در عملیات انتحاری داعش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..