تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌اپ؛ Doodle؛ برنامه‌ریزی و نظرسنجی آسان

در این مطلب اپ Doodle را معرفی می‌کنیم که یک اپلیکیشن کارآمد با ابزارهای مختلف است که برگزاری نظرسنجی و برنامه‌ریزی گروهی را ساده می‌کند.

اگر تا به حال برایتان پیش آمده باشد که بخواهید در یک گروه بزرگ برنامه‌ریزی کنید، احتمالا با مسئله‌ی انتخاب بهترین زمان برای برنامه، که گاهی می‌تواند بسیار پیچیده شود، مواجه شده‌اید. برخی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان امکان رأی‌گیری را مهیا می‌کنند، اما ممکن است رأی‌گیری ساده‌ی این برنامه‌ها در همه‌ی شرایط پاسخگو نباشد. اپلیکیشن Doodle، محصول وبسایتی با همین نام، ابزار کاملی برای برنامه‌ریزی و اجماع نظر در گروه‌ها است.

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS موجود است، همچین می‌توانید ازطریق وبسایت Doodle از امکانات آن بهره‌مند شوید؛ بنابراین همه‌ی افراد گروه به آن دسترسی خواهند داشت.

پس از نصب اپلیکیشن و اتصال حساب کاربری خود به صفحه‌ی اصلی منتقل می‌شوید که در این صفحه تنها یک گزینه‌ی «+» برای ایجاد نظرسنجی وجود دارد. با انتخاب این گزینه سه انتخاب دارید: Time Poll؛ ایجاد نظرسنجی زمانی برای انتخاب از بین تاریخ‌های مختلف، Text Poll؛ ایجاد هر نوع نظرسنجی معمولی دیگر، و Reuse Poll؛ استفاده از نظرسنجی‌های قبلی. در این مطلب فقط به توضیح ایجاد نظرسنجی زمانی می‌پردازیم و سایر بخش‌ها نیز کارکرد مشابهی دارند.

Doodle Doodle

در قسمت ایجاد نظرسنجی می‌توانید عنوان نظرسنجی، و مکان و توضیحات مرتبط با آن را وارد کنید. همچنین قسمت تنظیمات (شکل چپ)، انتخاب کامل روی نحوه‌ی عملکرد نظرسنجی را فراهم می‌کند.

Doodle Doodle

با انتخاب گزینه‌ی Select Dates برای انتخاب گزینه‌های نظرسنجی به تقویم منتقل می‌شوید. در این صفحه اگر تقویم خود را به اپلیکیشن وصل کنید می‌توانید برنامه‌های دیگر خود را نیز مشاهده کنید و باتوجه‌به آن‌ها تاریخ‌ها را انتخاب کنید. در این قسمت دستتان برای انتخاب هرگونه بازه‌ی زمانی باز است و می‌توانید بازه‌های ساعتی در روزهای مختلف یا بازه‌های چند روزه را به‌عنوان گزینه‌های خود انتخاب کنید. برای انتخاب ساعت‌ها گزینه‌ی Add Time در بالا را انتخاب کنید (شکل راست).

Doodle Doodle

پس از ایجاد نظرسنجی به صفحه‌ی آن منتقل می‌شوید و می‌توانید رأی خودتان را ثبت کنید، برای این رأی‌گیری نظر بنویسید، آن را ویرایش کنید، نتیجه‌ی نظرسنجی را مشاهده کنید و از قسمت مشخص شده در شکل اول، آن را برای دیگر افراد ارسال کنید. همچنین با فعال کردن نوتیفیکشن‌ها، از مشارکت دیگر افراد مطلع می‌شوید. با انتخاب Close نیز می‌توانید نتیجه‌ی نظرسنجی را نهایی کنید و به سایرین اطلاع دهید.

Doodle Doodle Doodle Doodle

نکات مثبت

طراحی ساده ابزار کامل برگزاری نظرسنجی دسترسی از همه‌ی پلتفرم‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌اپ؛ Doodle؛ برنامه‌ریزی و نظرسنجی آسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..