تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردی جدید برای شیائومی؛ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه هوشمند تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه

رکوردی جدید برای شیائومی؛ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه هوشمند تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی مسئولان شیائومی اعلام کردند که این شرکت برنامه دارد تا پایان ماه ژانویه یک میلیون دستگاه Redmi Note 7 را به فروش برساند. در همین راستان دیروز برای اولین بار این مدل به فروش گذاشته شد و توانست در قدم اول یک رکورد را برجای بگذارد. در روز گذشته صد هزار نسخه از ردمی نوت ۷ برای فروش در سایت این شرکت قرار گرفت که تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه تمامی صد هزار نسخه به فروش رفت و دور اول فروش این محصول در کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان رسید. آن طور که مشخص است شیائومی برنامه جدی برای فروش یک میلیون نسخه از ردمی نوت ۷ را تا پایان ماه دارد و این در حالی است که بیش از نیمی از ماه را پشت سر گذاشتیم و در واقع شرکت چینی تنها در ۱۵ روز می‌خواهد به رکورد یک میلیون نسخه برسد که خود می‌تواند یک رکورد باشد.

رکوردی جدید برای شیائومی؛ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه هوشمند تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه

تازه‌ترین محصول خانواده Redmi دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با فناوری IPS LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است، رزولوشن این صفحه ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل با نسبت ۱۹:۵:۹ و تراکم ۴۰۹ پیکسل در اینچ است. این مدل با اندروید ۹ معرفی شده و از رابط کاربری MIUI 10 بهره می‌برد. اما شیائومی برای قلب پردازشی Redmi Note 7 از تراشه هشت هسته‌ای و ۱۴ نانومتری کوالکام Snapdragon 660 استفاده کرده و وظیه پردازش گرافیکی به عهده تراشه Adreno 512 است. چند نسخه مختلف از حافظه رم برای این مدل در نظر گرفته شده، در حالت اول حافظه رم ۳ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. حالت دوم شامل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است که با حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی ارائه می‌شود.

رکوردی جدید برای شیائومی؛ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه هوشمند تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه

دوربین دوگانه اصلی مجهز به دو سنسور ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی است که به ترتیب با دیافراگم f/۱.۸ و f/۲.۴ میتوان تصاویر باکیفیتی با آن تهیه کرد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به صورت شکاف در بالای صفحه قرار گرفته است. از دیگر امکانات این مدل می‌شود به بلوتوث ۵، یو اس بی نوع C و باتری با ظرفیت بالا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر اشاره کرد که به قابلیت شارژ سریع نیز مجهز است.

رکوردی جدید برای شیائومی؛ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه هوشمند تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه

قیمت این مدل تنها ۱۵۰ یورو است که با امکانات ذکر شده قیمتی بسیار عالی تلقی می‌شود. همین قیمت‌ها رقابتی محصولات چینی است که سامسونگ و اپل را به دردسر انداخته و این دو برند در حال پایین آوردن قیمت‌ها خود هستند. Redmi Note 7 در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی گرک و میش عرضه می‌شود. دومین مرحله فروش این مدل فردا ۱۸ ژانویه از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز می‌شود که باید دید شیائومی باز هم موفق به زدن رکورد فروش می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد

انتهای پیام/

رکورد فوق‌العاده فروش شیائومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردی جدید برای شیائومی؛ فروش ۱۰۰ هزار دستگاه هوشمند تنها در ۸ دقیقه و ۳۶ ثانیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..