تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود

هوندا اوربن آماده معرفی رسمی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر خوش برای طرفداران خودرو‌های جعبه‌ای کوچک برقی این است که هوندا اعلام کرده مراحل نهایی آزمایش مدل اوربن انجام شده و نمونه پیش‌تولید به صورت کانسپت در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد. منبعی آگاه و نزدیک به پروژه تولید هوندا اوربن EV در این‌باره گفته که نسخه مورد نمایش در نمایشگاه ژنو یک کانسپت نزدیک به طرح نهایی خواهد بود و پس از معرفی آن، نسخه نهایی تولید انبوه یک سال بعد در نمایشگاه فرانکفورت آلمان معرفی خواهد شد.

اهمیت این خودرو از آنجاست که اوربن EV اولین محصول تمام الکتریکی هوندا در بازار اروپا خواهد بود. اگر گفته‌های این منبع آگاه حقیقت داشته باشند، فاصله بین طرح اولیه این خودرو با زمان عرضه بسیار محدود و سرعت نهایی پروژه هوندا بسیار بالا بوده چراکه نسخه اولیه این خودرو تنها کمتر از ۲ سال پیش در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد.

هوندا درباره طراحی نهایی این خودرو سال گذشته اعلام کرده بود پروژه نهایی، بسیار نزدیک به نمونه پروتوتایپ آزمایشی خواهد بود که حدود ۱۰۰ میلی‎متر کوتاه‌تر از هاچبک هوندا جاز است. البته اوربن قرار است در نسخه ۵ درب به همراه ۵ صندلی ارائه شود. همچنین برخلاف نسخه اولیه که EV نام داشت، در‌های اوربن نه به صورت برعکس بلکه به صورت یک خودروی استاندارد گشوده می‎شوند اما سایر جزئیات طراحی تقریباً بدون تغییر در مدل نهایی ارائه می‎شوند. با وجود اینکه هوندا درباره اطلاعات فنی خودرو بسیار محافظه‌کارانه رفتار می‎کند اما چیزی که مشخص است استفاده از یک پلتفرم اختصاصی خودرو‌های الکتریکی برای اوربن است.

پیش‌بینی هوندا برای فروش اولین خودروی الکتریکی خود در اروپا، ۵ هزار دستگاه در سال اول است، خودرویی که قرار است بازار رقبایی همچون رنو زویی و فولکس‌واگن آپ الکتریکی را تحت تاثیر قرار دهد. برنامه هوندا در دهه آینده برای بازار اروپا، استفاده از تکنولوژی الکتریکی در دو سوم خودرو‌های تولیدی این شرکت تا سال ۲۰۲۵ است.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Honda Urban Ev را مشاهده می‌کنید.

هوندا اوربن آماده معرفی رسمی +تصاویر

هوندا اوربن آماده معرفی رسمی +تصاویر

هوندا اوربن آماده معرفی رسمی +تصاویر

تصاویر نسخه کانسپت هوندا EV

هوندا اوربن آماده معرفی رسمی +تصاویر

هوندا اوربن آماده معرفی رسمی +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..