تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

یارانه نقدی دی ماه شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

به گزارش شمانیوز: "نود و پنجمین " مرحله یارانه نقدی مربوط دی ماه ساعت۲۴:۰۰ دیشب چهارشنبه ۲۶ دی همراه با افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشوربه حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت شد.

گفتنی است؛ یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه‌ها از آذر ۱۳۸۹ تاکنون به مردم پرداخت می‌شود. دولت ماهانه ۳۴ هزار میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎کند که حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال آن از محل افزایش قیمت‎‎ها تامین و بقیه براساس قانون از بودجه عمومی برداشت می‎‎شود.منبع/ایبنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یارانه نقدی دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..