تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری جالب از پیمان‌نامه ۳ شهید دفاع مقدس با یکدیگر!

تصویری جالب از پیمان‌نامه ۳ شهید دفاع مقدس با یکدیگر!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین توصیه رهبر معظم انقلاب، همواره بر این نکته بوده که همه افراد وصیتنامه و یادداشت‌های به جا مانده از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را بخوانند.

در وصیتنامه شهدا گاهی نکات و مواردی ارزشمند مورد تاکید قرار گرفته که اغلب رزمندگان حاضر در جبهه‌های جنگ تحمیلی به آن توجه داشتند و از جمله می‌توان به پشتیبانی از ولایت فقیه و پاسداشت خون شهدا و دلجویی از خانواده آن‌ها اشاره کرد.

رزمندگان دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ تحمیلی پیش از شهادت خود عهد و پیمان‌های جالبی نیز با یکدیگر می‌بستند و یادداشت‌های بسیار جالبی نیز در این زمینه از آن‌ها به یادگار مانده و  اغلب این عهدها شامل عهدهای معنوی می‌شود.

یکی از پیمان‌نامه‌های به جا مانده از شهدای گرانقدر جبهه‌های دفاع مقدس، پیمان‌نامه‌ای است که ۳ شهید به نام‌های علی سراج، مجتبی سعیدی و شهید احمد مختاری با یکدیگر نوشته و با هم به امضا رساندند. این شهدای گرانقدر دفاع مقدس در این پیمان‌نامه که در ۹ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ نوشته‌اند، اینگونه به یکدیگر قول داده‌اند که همدیگر را پس از شهادت شفاعت کنند. متن این پیمان‌نامه به شرح زیر است:

«اینجانبان علی سراج، مجتبی سعیدی و احمد مختاری پیمان می‌بندیم بر اینکه هر کدام از ما ۳ تن که به درجه رفیع شهادت نائل آمد، ۲ نفر دیگر را در روز قیامت شفاعت نموده و در محضر خداوند متعال از خدا بخواهد که از گناهان ۲ تن دیگر بگذرد و در نزد خداوند از ۲ تن دیگر شفاعت نماید.

خدایا چنان کن سرانجام کار         تو خشنود باشی و ما رستگار»

در ادامه این خبر تصویری از پیمان‌نامه این ۳ شهید بزرگوار را مشاهده می‌کنید که طی روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منتشر شده است.

تصویری جالب از پیمان‌نامه ۳ شهید دفاع مقدس با یکدیگر!

بیشتر بخوانید: شوخی‌های خنده‌دار شهید مدافع حرم در محاصره داعش +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری جالب از پیمان‌نامه ۳ شهید دفاع مقدس با یکدیگر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..