تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس دانشگاه پیام نور صفاشهر تغییر کرد

 رضا حاجیان به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور صفاشهر منصوب شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز رضا حاجیان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور صفاشهر معرفی و از زحمات دكتر صدقی رییس پیشین این مركز دانشگاهی تقدیر شد.

 در مراسمی با حضور سعید مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس طالبی مدیر نظارت وارزیابی و اژدری مدیر روابط عمومی استان و با حضور كاركنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور صفاشهر، از زحمات دكتر صدقی تقدیر و دكتر حاجیان به عنوان سرپرست جدید این مركز دانشگاهی معرفی شد.

در این آئین مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس بر افزایش كیفیت خدمات،رضایت مندی دانشجو و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای تاكید كرد.

وی با بیان اینكه همه كاركنان دانشگاه پیام نور دارای مدرك كارشناسی ارشد و دكتری هستند، اظهار داشت: از همه كاركنان دانشگاه توقع حضور در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های دانشگاه داریم و آماده دریافت راهكار و پیشنهاد برای استفاده بهتر از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه هستیم.

مظلومیان اضافه كرد: خوشبختانه خیرین از روز اول حضور فعالی برای راه اندازی دانشگاه در صفاشهر داشته اند كه جای تقدیر و تشكر از همه این عزیزان داریم.

وی با اشاره به كاهش جمعیت دانشجو اظهار داشت: انتظار می رود كیفیت خدمات به نحو چشمگیری توسعه یافته و سرعت افزایش كار در راستای افزایش رضایتمندی دانشجو بالاتر رود.

تلاش همگانی برای جذب حداكثری دانشجو از دیگر مواردی بود كه معاون دانشگاه پیام نور فارس برآن تاكید كرد.

مظلومیان،نظام آموزشی دانشگاه پیام نور را برگرفته از یكی از نظام های برتر آموزشی دنیا با عنوان آموزش از راه دور ذكر كرد و اظهار داشت: میلیون ها نفر در این نوع نظام آموزشی به عنوان یك نظام استاندارد و متفاوت، در استرالیا وانگلیس و… مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: نظام آموزشی دانشگاه پیام نور در دنیا جزو نظام های برتر آموزشی دنیا هست چرا كه خروجی كار ما در مقایسه با نظام های سنتی از نظر توانمندی و پیشرفت تحصیلی نه تنها پایین تر نیست بلكه بالاتر هم هست.

مظلومیان تصریح كرد: بایستی شناخت خود را از نظام آموزش از راه دور بالا ببریم تا بتوانیم ویژگی ها و ظرفیت های دانشگاه را به شكل مطلوب تر معرفی كنیم.

معاون دانشگاه پیام نور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: برای حفظ و توسعه دانشگاه ، هیچ چاره ای جز رفتن به سمت درآمدهای غیرشهریه ای نداریم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزش آزاد خاطرنشان كرد: زمینه برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای همه ارگان ها از سوی دانشگاه پیام نور فراهم است.

دكتر مظلومیان از تلاشهای دكتر صدقی رئیس پیشین دانشگاه قدردانی كرد و با اشاره به سابقه های مدیریتی دكتر حاجیان،اظهار امیدواری كرد با تلاش و همكاری و همدلی همه كاركنان ،شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانشگاه پیام نور صفاشهر باشیم

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس دانشگاه پیام نور صفاشهر تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..