تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«شاید پنهانی زنده بمانیم»؛ آیینه تمام نمای موضوعات مختلف شعری

«شاید پنهانی زنده بمانیم»؛ آیینه تمام نمای موضوعات مختلف شعریآرمین خلیق ساکت شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش با عنوان «باید پنهانی زنده بمانیم» گفت: مجموعه شعر «باید پنهانی زنده بمانیم» ۵۶ شعر سپید را دربرمی گیرد. در این مجموعه شعر ۱۰ شعر سپید بلند وجود دارد که هر کدام در ۲ صفحه نوشته شده اند.  

وی با اشاره به بخش های مختلف مجموعه شعر « باید پنهانی زنده بمانیم » اظهار داشت: مجموعه شعر باید پنهانی زنده بمانیم سه بخش دارد یک بخش آن شعرهای عاشقانه و دو بخش دیگر شعرهای اجتماعی و تا حدی  سیاسی را شامل می شود که در نشر مایا منتشر شد.

خلیق با بیان اینکه کتاب « شاید پنهانی زنده بمانیم » دومین اثرم است،گفت: دو سال پیش مجموعه شعر دیگری را با عنوان « پنهانی » در نشر مایا منتشر کرده بودم و هم اکنون در حال گردآوری مجموعه شعر سوم هستم.

این شاعر ادامه داد: کتاب دوم با عنوان « شاید پنهانی زنده بمانیم » به شدت با مجموعه شعر اولم با عنوان « پنهانی » تفاوت دارد. این تفاوت ها هم در زمینه موضوعی و هم در زمینه دانش شعری است .

خلیق گفت:این تغییر در مجموعه شعر دوم به دلیل افزایش تجربه شاعری در  فاصله بین انتشار دو کتاب بود البته دیدگاهم نیز در این مدت تغییر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««شاید پنهانی زنده بمانیم»؛ آیینه تمام نمای موضوعات مختلف شعری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..