تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محب اهری تا لحظه آخر به کارش متعهد یود

مهران رجبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محب اهری تا لحظه آخر به کارش متعهد یودمهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زنده یاد حسین محب اهری و سابقه همکاری با او گفت: آخرین باری که ایشان را دیدم اتفاقا همین چند روز پیش سر صحنه سریال «۸۷ متر» کار آقای کیانوش عیاری بود. بسیار خوش صحبت و خوش کلام با همه گرم می‌گرفت و هیچ نشانه‌ای از نا امیدی در چهره او نبود.

رجبی با اشاره به اینکه او برای بازی در سریال «۸۷ متر» از طرف آقای عیاری دعوت شده بود، افزود: محب اهری با اینکه در روز‌های آخر دچار ضعف شدیدی شده بود، اما با درایت کارگردان سریال، چندین بار دکوپاژ صحنه عوض شد تا او بتواند با کمترین تحرک، نقش خود را ایفا کند که این نشان از تعهد وی به کارش بود.

وی بیان کرد: چند وقت پیش که با هم در برنامه «عبدی شو» حاضر شده بودیم در پشت صحنه با آقای عبدی شوخی می‌کردند که این نشان از یک خودساختگی و مقاومت بالا در برابر این بیماری سخت بود. با اینکه می‌توانست از سختی بیماری گلایه‌ کند، ولی همیشه از زندگی و زیبایی هایش سخن می‌گفت.

این بازیگر نام آشنای تلویزیون با بیان اینکه روحیه او در مبارزه با بیماری سرطان باعث تعجب برخی شده بود، تصریح کرد: این اواخر برخی فکر می‌کردند او به دلیل شدت بیماری ادراک و قدرت تشخیصش را از دست داده است که اینگونه ابراز خوشحالی می‌کند، اما در واقع محب اهری شاد زندگی کردن را انتخاب کرده بود و اینگونه روحیه خود را تا آخرین لحظه از دست نداد.

رجبی در پایان گفت: امیدوارم این هنرمند با اخلاق، قرین رحمت الهی قرار گیرد و امیدی که تا لحظه آخر در ایشان دیده می‌شد نشان از اعتقاد وی بود.

انتهای پیام/

محب اهری درگذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محب اهری تا لحظه آخر به کارش متعهد یود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..