تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطرناک ترین موزه دنیا کجاست؟+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، موزه مِسنِر در بخشی از کوه‌های آلپ در شمال ایتالیا قرار دارد. این موزه یکی از عجیب‌ترین موزه‌های کوهستانی دنیا محسوب می شود، زیرا در یکی از خطرناک‌ترین نقطه‌های طبیعی دنیا ساخته شده است.

موزه مسنر در ارتفاع ۲۲۷۵ متری از سطح دریا به گونه‌ای ساخته شده که به نظر می‌رسد این موزه بخشی از کوهستان است.

موزه مسنر؛ محل تلاقی با کوهستان

موزه مسنر؛ محل تلاقی با کوهستان

موزه مسنر در ۳ طبقه ساخته شده و تراس آن ۶ متر از لبه پرتگاه فاصله دارد. بازدیدکنندگانی که روی آن حرکت می‌کنند ضمن دیدن چشم‌اندازی ۲۴۰ درجه از منطقه آلپ اروپا، می‌توانند تاریخچه کوهنوردی و کوهنوردان دنیا را هم ببینند.

موزه مسنر؛ محل تلاقی با کوهستان

موزه مسنر؛ محل تلاقی با کوهستان

این موزه با توجه به شخصیت ورزشی رینولد مسنر، کوهنورد ایتالیایی، ماجراجو، کاوشگر و نویسنده ساخته شده است. مسنر اولین فردی بود که بدون وسایل نقلیه مخصوص برف و سورتمه به قطب جنوب و گرینلند مهاجرت کرده بود. علاوه بر این، او تنها از کویر گابی عبور کرد و تجربه‌هایش را در بیش از ۸۰ کتاب منتشر کرد.

موزه مسنر؛ محل تلاقی با کوهستان

موزه مسنر؛ محل تلاقی با کوهستان

گفتنی است موزه کوهستانی مسنر در داخل کوه کرون پلاتز قرار گرفته است و نمایی منحصر به‌ فرد از کوه دولومیت را در معرض دید بازدیدکنندگانش قرار می‌دهد. این موزه به نوعی محل تلاقی انسان با کوه و خودش است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطرناک ترین موزه دنیا کجاست؟+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..