تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ | خودروی مفهومی الکتریکی Entranze رونمایی شد

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ |به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروساز چینی، GAC Motors در نمایشگاه دیترویت امسال جدیدترین خودروی مفهومی خود را به نمایش گذاشت. ویژگی‌های خاصی در این طراحی آینده‌نگرانه وجود دارد که آن را از بقیه محصولات این نمایشگاه متمایز می‌کند. برای مثال در Entranze پنل‌های غلتان تاشو وجود دارد که توانایی تبدیل شدن به نیمکت موقتی را می‌دهد. گفته می‌شود این ایده از خانه‌های ساحلی گرفته شده است. در طراحی این خودرو از درهای شیشه‌ای کشویی استفاده شده که با وجود آن‌ها ورود و خروج به این خودرو آسان شده است.

در این خودرو از صفحات نمایش زیادی استفاده شده و حدود هشت صفحه نمایش درون Entraze وجود دارد که همگی OLED هستند. یکی از آن‌ها صفحه نمایشی است که برای سرنشین جلو طراحی شده است. زمانی که این نمایشگر استفاده نشود در پشت پوشش کشویی پنهان می‌شود. در ضمن هنگامی که راننده وارد کابین خودرو می‌شود، با یک صندلی نیمکتی رو به رو می‌شود که جلوی آن یک فرمان بسیار خاص قرار دارد. حتی یک صفحه نمایش هد آپ نیز جلوی راننده وجود دارد که با فرمان صوتی ترکیب شده و یک سیستم جالب خلق کرده است.

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ |

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ |

طراحی داخلی این خودروی مفهومی شبیه هواپیماهای تجاری است. دلیل وجود این شباهت این است که مدیریت طراحی خودروی الکتریکی Entranze را پانتوس فونتائوس به عهده گرفته است. پانتوس فونتائوس قبلاً طراحی کابین هواپیما را بر عهده داشت. به نظر می‌رسد این سابقه روی طراحی خودروهای مفهومی نیز تاثیر گذاشته است.

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ |

نکته جالب دیگر در طراحی این خود این است که دریچه‌های تهویه این خودروی مفهومی از سفینه‌های فضایی الهام گرفته شده است. شرکت سازنده این خودرو ادعا می‌کند که اکثر اجزای داخلی آن از مواد بادوام سازگار با محیط زیست مانند چوب پنبه ساخته شده‌اند.نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ |

نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ |

گفته می‌شود این خودرو برقی است اما هنوز اطلاعاتی درباره شعاع حرکتی، قدرت قوای محرکه و تعداد موتور‌های الکتریکی درون این خودرو فاش نشده است. طراحی بیرونی Entranze نیز اسپرت و آیرودینامیک است و این طراحی خاص به آن اجازه می‌دهد توانایی مانور بهتری داشته باشد. خودروی مفهومی برقی Entranze در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 

انتهای پیام/

رونمایی از خودروی مفهومی Entranze در دیترویت 2019



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ | خودروی مفهومی الکتریکی Entranze رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..