تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات قتل کودک مشهدی

دادستان مرکز خراسان رضوی از صدور دستور ویژه در مورد پیگیری قتل پسر بچه خردسال در مشهد خبر داد.

روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان‌رضوی اعلام کرد، غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جمع مسئولان قضایی از صدور دستور ویژه در مورد پیگیری قتل پسر بچه خردسال در مشهد خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وقوع قتل متأثر‌کننده یک پسر بچه خردسال در حاشیه شهر مشهد گفت: متأسفانه این قتل توسط یک پسر بچه ۱۳ ساله روی داده که جای تأمل و تأثر دارد. این فرد پس از اغفال کودک ۴ ساله اقدام به قتل این کودک می‌کند.

صادقی افزود: پس از اعلام این گزارش دستور ویژه‌ای برای پیگیری پرونده صادر و پرونده پس از دستگیری متهم به قتل در جریان رسیدگی قرار دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات قتل کودک مشهدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..