تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف پیام دوستی ایران را به کردها رساند

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پایان دیدارش از اقلیم کردستان عراق، از حضور در این منطقه و رایزنی‌هایش ابراز مسرت کرد.

ظریف در پیام توئیتری خود تأکید کرد که دیدارهای سازنده و نتیجه‌بخشی را با مقامات و شخصیت‌های سیاسی همچنین تجار و صاحبان کسب‌وکار در اقلیم کردستان عراق داشته است.

وزیر خارجه کشورمان گفت که در این دیدارها بار دیگر این مسئله که «ایران دوست قابل اتکای کردها است» مورد تأکید دوباره قرار گرفت.

متن پیام توئیتری ظریف به شرح زیر است:

از بودن در کردستان عراق، یک شریک قدیمی و نزدیک ایران، مسرور شدم.

دیدارهایی سازنده و نتیجه‌بخش در اربیل با مسعود بارزانی رئیس حزب دموکرات کردستان عراق، نیچروان بارزانی نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق و مسرور بارزانی مشاور [امنیتی] و جامعه تجاری و کسب‌وکار [برگزار شد.]

منافع عظیمی وجود دارد.

بار دیگر [این نکته] مورد تأکید قرار گرفت: ایران دوست قابل اتکای کردها است.

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف پیام دوستی ایران را به کردها رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..