تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشروبات الکلی باز هم قربانی گرفت، این بار در مشهد

علی باغستانی عنوان کرد: شب گذشته سه نفر بیمار مسموم با الکل از کاشمر به این بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: متاسفانه همان شب یکی از این افراد فوت شد و دو نفر دیگر در بخش مسمومیت‌های این بیمارستان بستری هستند. فرد فوت شده ۲۵ ساله بوده و امیدواریم حال دو نفر دیگر بهبود پیدا کند.

براساس اطلاعات کسب شده حال یکی از دو نفری که در بیمارستان کاشمر بستری بوده وخیم اعلام شده و هم اکنون در بخش ICU است. همچنین فرد دیگر نیز پس از درمان ترخیص شده است.

از ظهر روز گذشته تا ساعت 3 بامداد امروز 26 دی ماه، 7 نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بخش اورژانس بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل(ع) و شهید مدرس  کاشمر مراجعه کردند که پنج نفر از این افراد به دلیل وخامت حالشان به مشهد اعزام شدند.


 

60231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشروبات الکلی باز هم قربانی گرفت، این بار در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..