تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام آزمون های EPT و فراگیر مهارتهای عربی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی بهمن ماه ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز چهارشنبه ۲۶ دی ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهار شنبه ۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

آزمون‌های مربوطه در روز جمعه ۱۲ بهمن ماه ۹۷ به طور همزمان در شهر‌های تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان، کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه است.

داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون‌ها آگاهی یابند.

شایان ذکر است به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از آزمون‌های مذکور و شرکت همزمان در دوآزمون فوق امکان پذیر نیست.

انتهای پیام /

ثبت نام آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی بهمن ماه ۹۷ دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام آزمون های EPT و فراگیر مهارتهای عربی دانشگاه آزاد اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..