تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنکور ۹۸|بسته‌های آموزشی عامل موفقیت در کنکور هستند؟

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کنکور یکی از آزمون‌های مهم زندگی هر فرد و جزو خاطرات فراموش نشدنی زندگی ماست؛ خاطراتی که می‌تواند شیرین یا حتی تلخ باشد. بعضی‌ها ممکن است از آن با خاطرات خوش و شیرین یاد کنند و برخی بنا به سختی‌ها و مشکلاتی که داشته اند نمی‌خواهند به آن دوران برگرند و حتی درباره آن صحبت کنند!

برای اینکه بدانید کنکور غولی نیست که شما در ذهن ساخته اید و می‌توانید با آرامش کامل و برنامه ریزی مناسب شبیه یک آزمون معمولی با آن رفتار کنید؛ قصد داریم از این پس با بسته‌های ویژه کنکوری‌ها شما را با نکات مهم و مطالب کلیدی در زمینه کنکور آشنا کنیم تا ضمن رسیدن به آرامش و دوری از استرس، تمام روش‌های رسیدن به موفقیت را کسب کنید و نتیجه مطلوب و قابل قبولی را در کنکور به دست آورید.

کنکور ۹۸| کلاس کنکور و بسته‌های آموزشی

کلاس کنکور یکی از مواردی است که در دوران مطالعه برای کنکور طرفداران زیادی دارد و بازار آن داغ است؛ فارغ از اینکه کلاس کنکور مفید و اثربخش باشد یا نه، دانش آموزان باید برای شرکت در این کلاس‌های هزینه‌های متفاوت و گاها هنگفتی را پرداخت کنند، در این گزارش قصد داریم درباره لزوم و ضرورت کلاس کنکور اطلاعاتی را به دست آوریم و به همین منظور  با سروش سعیدی مشاور تحصیلی گفت وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

سروش سعیدی مشاور تحصیلی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرط موفقیت در کنکور اظهار کرد: برای موفقیت در کنکور همه چیز نسبی است و بستگی به شرایط و پتانسیل افراد دارد؛ همواره ما در کنکور شاهد موفقیت افرادی هستیم که از یک شهرستان یا روستا بدون داشتن هیچ گونه امکانات، کلاس کنکور و بسته آموزشی و تنها با چندین بار مطالعه مطالب از روی کتاب درسی و به واسطه پشتکار خود به نتیجه خوبی رسیده اند.

منابع کمک آموزشی تنها عامل ۳۰ درصد موفقیت در کنکور است

وی بیان کرد: به طور کلی کلاس کنکور و بسته‌های آموزشی کمک کننده هستند که قرار است به دانش آموز در کسب نتیجه بهتر کمک کند؛ انتخاب و استفاده از بهترین مشاور، کتاب کنکور، کلاس کنکور و معلم خصوصی تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد در موفقیت کنکور دانش آموزان تاثیر دارد و ۷۰ درصد اصلی تلاش دانش آموز است و اینکه چقدر دانش آموز در درس خواندن پشتکار دارد و چه میزان درس بخواند؟

کنکور ۹۸| کلاس کنکور و بسته‌های آموزشی

شرکت در کلاس کنکور؛ مکمل، ولی غیر ضروری

بیشتر بخوانید: راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶ چیست؟

بهترین زمان برای شرکت در کلاس کنکور

وی اظهار کرد: بهترین زمان برای شرکت در کلاس کنکور ترجیحا تابستان قبل از کنکور است، البته بستگی به رشته تحصیلی دانش آموزان دارد؛ به طور مثال اگر رشته تحصیلی دانش آموز، ریاضی فیزیک یا علوم انسانی باشد، شروع درس خواندن در سال کنکور و پیگیری مطالعه به صورت جدی می‌تواند نتیجه خوبی را برای دانش آموز به ارمغان بیاورد.

سعیدی افزود: اگر رشته تحصیلی دانش آموز علوم تجربی باشد شرایط فرق دارد و مطالعه برای کنکور باید از پایه دهم آغاز و به صورت جدی‌تر از دانش آموزان رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم انسانی کار شود.

کنکور ۹۸| کلاس کنکور و بسته‌های آموزشی

بیشتر بخوانید: مضرات آموزشگاه‌های برگزاری کلاس‌های کنکور/ گردش مالی بالا عامل مقاومت موسسات در برابر حذف کنکور

سعیدی اظهار کرد: البته در برخی از زمینه‌ها این بسته‌های آموزشی جذابیت‌هایی را دارند و نکاتی را بیان کرد که حتی برای معلمانی که آن درس را تدریس می‌کنند جالب است؛ زیرا از فن بیان قوی در این بسته‌ها استفاده شده است و به نکات مفید و مهمی اشاره می‌کند، ولی نکات بیان شده کامل نیست و تمام تست‌ها را پوشش نمی‌دهد.

وی گفت: با این حال استفاده از بسته‌های کمک آموزشی برای اینکه دانش آموزان با یک هزینه معقول، به یک سطح حداقلی برسند و از وضعیت بحرانی خارج شوند شاید بتواند مفید و کمک کننده باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنکور ۹۸|بسته‌های آموزشی عامل موفقیت در کنکور هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..