تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح اسطوره سابق لیورپول درباره آمادگی پل پوگبا + فیلم

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پوگبا ابتدا در لو آور به عنوان ستاره‌ای جوان مورد تحسین قرار گرفت. او سپس در سال ۲۰۰۹ به منچستر یونایتد انگلیس رفت و پس از مدتی به تیم بزرگسالان این باشگاه انتقال یافت. پوگبا به علت مشکلاتی که در این باشگاه داشت، جدایی خود را اعلام کرد و به‌طور رایگان به تیم یوونتوس در سری آ ایتالیا پیوست. او یووه را در قهرمانی چهار فصل پیاپی لیگ سری آ، دو جام حذفی ایتالیا و دو سوپر جام ایتالیا کمک کرد و نیز در زمان حضورش در یوونتوس، این تیم توانست پس از ۱۲ سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا ۱۵–۲۰۱۴ برسد. به این ترتیب پوگبا جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های جهان در فوتبال تثبیت کرد. او در سال ۲۰۱۳ جایزه پسر طلایی فوتبال را دریافت کرد و در ۲۰۱۵ نام او در تیم منتخب سال فوتبال جهان قرار گرفت. 

بیشتر بخوانید: دخیا برترین بازیکن هفته لیگ جزیره شد

انتهای پیام/

نمایش خیره کننده پوگبا از زبان اسطوره سابق لیورپول + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح اسطوره سابق لیورپول درباره آمادگی پل پوگبا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..