تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دژاگه: چرا باید جلوی عراق ریسک می‌کردیم؟

۸۲۰۹۰۰

۱۷۶۳ بازدید

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هدفی که در این بازی داشتیم، یعنی همان صدرنشینی در گروه دست یافتیم.

خبرگزاری تسنیم: اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی پس از تساوی بدون گل ایران مقابل عراق گفت: خدا را شکر که در گروه‌مان اول شدیم و این از هر چیزی مهمتر است. توانستیم 7 گل بزنیم و بدون گل خورده صعود کنیم. امروز هم سعی کردیم برنده شویم، اما چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد که توپ وارد دروازه نمی‌شود.

وی افزود: امروز فشاری روی ما نبود، بلکه فشار روی عراق بود که باید برنده می‌شد، ضمن اینکه بازی بیشتر در دست ما بود.

دژاگه: چرا باید جلوی عراق ریسک می‌کردیم؟

دژاگه درباره استراتژی تیم ملی در این بازی که سعی بر استفاده از ضدحملات بود، عنوان کرد: چرا باید ریسک و حمله می‌کردیم؟ سعی کردیم بازی را کنترل کنیم تا عراق جلو بیاید. فکر هم می‌کنم این کار را خوب انجام دادیم. این استراتژی ما بود و آن چیزی که می‌خواستیم، یعنی صدرنشینی اتفاق افتاد.

وی در پایان درباره حریف ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی گفت: نام تیم‌های زیادی را شنیده‌ایم، اما نمی‌دانم با کدام یک بازی خواهیم کرد. سعی کردیم اول شویم. نمی‌توانم گفت که حریف دور بعدی آسان است، چرا که همه تیم‌ها می‌جنگند و شرایط سخت است. هر تیمی که با آن بازی داشته باشیم، باید نشان بدهیم که چه تیمی هستیم و ان‌شاءالله به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دژاگه: چرا باید جلوی عراق ریسک می‌کردیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..