تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جهانبخش به بازی غیرفوتبالی عراقی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی پس از تساوی ایران و عراق گفت: می‌دانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم زیرا تجربه تقابل مقابل عراق را داشتیم. آنها دنبال فوتبال بازی کردن نبودند و تنها می‌خواستند بازی ما را خراب کنند. هدف ما چیز دیگری بود اما عراق با عکس‌العملی غیرفوتبالی مانع از رسیدن ما به هدفمان شد. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک امتیاز که حداقل حق ما بود را بگیریم و دور گروهی را با صدرنشینی به پایان برسانیم. اگر اوضاع طبق پیش‌بینی ما جلو می‌رفت، می‌توانستیم با ۹ امتیاز از گروه خود صعود کنیم.

جهانبخش در خصوص وضعیت خودش ادامه داد: دوران زیادی مصدوم بودم و سعی کردم هر چه زودتر به مسابقات برگردم و برای این کار تلاش زیادی کردم. از لحاظ فنی و فیزیکی بازی سختی بود اما از کادر فنی ممنونم که به من اعتماد کردند و بعد از این همه مدت به من بازی دادند. در ادامه هم مصدومیتی در کار نبود و دلیل تعویض من فقط فنی بود.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جهانبخش به بازی غیرفوتبالی عراقی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..