تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین بیانات امام خمینی(ره) بعد از فرار شاه +فیلم

اولین بیانات امام خمینی(ره) در نوفل لوشاتو بعد از فرار شاه به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۶ دی ماه روزی است که شاه برای همیشه از ایران فرار کرد. فرار او برای همیشه به داستان سیاه سلطنت پهلوی‌ها و فشار آن‌ها بر زندگی مردم خاتمه داد. البته باید این نکته را ذکر کرد که این دومین باری بود که پهلوی دوم  فرار می‌کرد.

امام خمینی (ره) پس از فرار شاه در نوفل لوشاتو درباره ایران پس از سلطنت، صحبت کرده‌اند. ایشان در قسمتی از بیانات خود می‌گویند: « اگر چنان چه کسی دست به دیکتاتوری بزند خواهد فهمید که موفق به هیچ چیز نخواهد شد و برای خودش و کسانی که مربوط به خودش است، ذلت بار خواهد آورد.»  در ادامه فیلمی حاوی بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین بیانات امام خمینی(ره) بعد از فرار شاه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..