تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور سفیر ایران در اردوى تیم فوتبال

محمدعلى سبحانى سفیر ایران در قطر ظهر امروز در اردوى تیم ملى امید حضور یافت.

امروز سفیر جمهورى اسلامی در دوحه با حضور در هتل میلینیوم پلازاى دوحه با حمید استیلى، حسین کلانى، کادر فنى و اعضاى تیم ملى امید دیدار کرد.

حضور سفیر ایران در اردوى تیم فوتبال

سبحانى در این دیدار ضمن آرزوى موفقیت براى اعضاى تیم ملى امید گفت: خوشحالم در جمعى حضور دارم که به نوعى نسل آینده سازان فوتبال ایران محسوب مى شود و مى تواند حداقل ١٠ الى ١٢ سال در سطح فوتبال ملى کشور تاثیرگذار و افتخار آفرین باشد. تیم امید از کادر بسیار خوبى برخوردار است. در کنار آقایان کلانى و استیلى مربى بزرگ ومطرحى مثل آقاى کرانچار هدایت تیم را برعهده دارد. امیدوارم اقامت خوبى در کشور قطر داشته باشید و همچنین در کلیه رقابت هاى پیش رو موفق باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور سفیر ایران در اردوى تیم فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..