تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 2 کیلوگرم «گل» در فرودگاه تبریز

ساعت: 21:14 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449781

فرمانده پلیس فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از کشف ۲ کیلو و ۵۷۵ گرم مواد مخدراز نوع «گل» در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار «اللهوردی خضرلو» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسطی فردی در یکی از پروازهای خارجی فرودگاه تبریز، شناسایی و دستگیری قاچاقچی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فرودگاه حین کنترل بار مسافران پروازهای خارجی، به بار دو نفر از مسافران مشکوک و جهت بازرسی به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در بارزسی‌های فنی و تخصصی از بار متهمان دستگیر شده مقدار ۲ کیلو و ۵۷۵ گرم مواد مخدر از نوع «گل» که در بسته‌های کوچک بطرز ماهرانه در داخل لباس‌ها جاسازی شده بود، کشف شد.

خضرلو با بیان این‌که متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: مسافران خطوط هوایی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را سریعاً با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 2 کیلوگرم «گل» در فرودگاه تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..