تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8 طرح آبخیزداری در انگوت اجرای شد

ساعت: 21:05 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449771

رئیس منابع طبیعی شهرستان گرمی از اجرای شدن هشت طرح آبخیزداری با اعتبار اولیه یک میلیارد و 330 میلیون تومان در بخش انگوت شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، امیربدرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان گرمی از اجرای شدن هشت طرح آبخیزداری با اعتبار اولیه یک میلیارد و 330 میلیون تومان در بخش انگوت شهرستان گرمی خبرداد.
وی اظهارداشت: این طرح هااجرای 8 طرح آبخیزداری در انگوت شامل هشت بند سنگ ملاتی به حجم 5 هزار متر مکعب است که در حوزه سید جوادلوی بخش انگوت در حال اجراست.

بدرزاده هدف از اجرای طرح های آبخیزداری را کنترل سیل و رسوب، تقویت سفره های آب زیرزمینی و پوشش گیاهی بالادست طرحها برشمرد و گفت: آب ذخیره شده در پشت بندها، با جذب شدن در لایه های زمین، موجب تقویت سفره های زیرزمینی می شود و در پایین دست پروژه های اجرا شده، به شکل چشمه، قنات یا کهریز ظاهر می شود.

وی با یادآوری اینکه آبخیزداری یکی از مهمترین راههای تولید آب از منابع طبیعی است افزود: بیشتر طرحهای آبخیزداری شهرستان گرمی به علت خشکسالی و ضعف پوشش گیاهی بخش انگوت، در این بخش اجرا گردیده است و در این حوزه ها در مساحت 410 هکتارعملیات بیولوژیکی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8 طرح آبخیزداری در انگوت اجرای شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..