تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ده‏‌ها پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر

ساعت: 21:05 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449770

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در دهه فجر امسال ۴۲ پروژه در حوزه آموزش و پرورش در استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری عصر امروز در همایش شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد مغان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: شورای آموزش و پروش شهرستان در سال جاری در راستای رونق بخشیدن به فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیز مدارس تلاش و همت جدی داشته است.

وی هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش مشارکت مسئولان در امر تعلیم و تربیت دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران تصویب قانون اساسی تشکیل شورای آموزش و پرورش منشاء اصلی رونق  حوزه تعلیم و تربیت می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عملکرد شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد را در سالهای اخیر مطلوب عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی شورای آموزش و پرورش تشویق و اولیاء دانش‌آموزان به مشارکت در امر تعلیم و تربیت است که در این راستا شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان پارس آباد عملکرد مطلوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

ناصری با مقایسه حوزه آموزش و پرورش ایران با سایر کشورهای جهان تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان فاصله کمی با آنها دارد که می‌توانیم با مشارکت مردم این فاصله را پر کنیم.

وی از کسب رتبه اول شهرستان پارس‌آباد در ساخت و تجهیز مدارس در بین شهرستانهای استان خبر داد و اضافه کرد: مدارس شیفت صبح از لحاظ آموزش از کیفیت خوبی برخوردار است بنابراین باید با مشارکت انجمن اولیا و مربیان و خیرین تمامی مدارس را به شیفت صبح برسانیم.

در پایان علی علایی فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز با تشکر و قدردانی از مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، انجمن اولیا و مربیان و شورای آموزش و پرورش پارس آباد از سرمایه‌گذاران و خیرین جهت در امر مدرسه‌سازی دعوت کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ده‏‌ها پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..