تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخبر دزفولی به مشکلات شورای عالی انقلاب فرهنگی پایان داد

مخبر دزفولی به مشکلات شورای عالی انقلاب فرهنگی پایان دادبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: خدمت بزرگی است که من امروز به عنوان نماینده فرهنگیان اینجا حاضر شوم و از فردی که سال‌های زیادی به فرهنگیان خدمت کرد، تشکر کنم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هماهنگی میان بخش‌ها و سازمان‌های مختلف در موضوعی مشترک، کاری دشوار و رسیدن به جمع بندی مناسب مشکل است.

وی درباره مخبر دزفولی گفت: آقای مخبر دزفولی به حوزه کاری خود اشراف داشت و اطلاعات وسیع او در حوزه‌های علمی سبب عملکرد خوب شورای عالی انقلاب فرهنگی هنگام مشکلات و اختلافات نظر‌ها شد.

بطحایی ادامه داد: اگر کسی با رشته دانشگاهی مخبر دزفولی آشنا نباشد هیچگاه متوجه نمی‌شود که رشته او علوم انسانی نبوده است.

رفتار مدیریتی دبیر جدید شورای عالی مبتنی بر رفتار انسانی است

وزیر آموزش و پرورش درباره عاملی اظهار کرد: سال گذشته به دلیل مشکلی که در وزارت آموزش و پرورش پیش آمده بود از او تقاضای کمک کردم و باید اعتراف کنم که در همان جلسات کوتاه نگاه تیزبینانه او را به وضوح دیدم و در همان زمان متوجه شدم که رفتار مدیریتی عاملی مبتنی بر رفتار انسانی است.

وی یادآوری کرد: حضور عاملی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و در این سنگر خطیری که امروز هدف دشمن قرار گرفته است، بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخبر دزفولی به مشکلات شورای عالی انقلاب فرهنگی پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..