تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شود

اختتامیه هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت با سخنرانی استاد نادرطالب زاده، شعرخوانی سید محمدجواد شرافت و حضور برگزیدگان، هنرمندان و عموم مردم، برگزار می‌شود.

به گزارش شمانیوز؛ حجت الاسلام رنجبر دبیر این سوگواره، از برگزاری این مراسم در روز جمعه ۲۸ دیماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج خبر داد.

ایشان با اشاره به اینکه در دوره هفتم و در بخش عکس بیش از ۴۵۰۰ اثر و در بخش پوستر بیش از ۸۲۲ اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شده، افزودند: داوری آثارواصله با حضور اساتید مطرح و به نام هر رشته، همچون: سیدعباس میرهاشمی، علی اصغر داودآبادی فراهانی، سید احسان باقری و... در بخش عکس و محمد علی کشاورزی، مسعود نجابتی، هادی معزی و... در بخش پوستربرگزار و نفرات برگزیده هر بخش معرفی شدند.

دبیر سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات اعلام کردند که با نظر داوران محترم سوگواره، ۶۹ اثر در بخش تک عکس

سوگواره

۴ مجموعه در بخش مجموعه عکس

۶ عکس در بخش عکس‌های قدیمی

شایسته نشر در کتاب هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات، شناخته شدند.

لازم به ذکر است که این سوگواره‌ها با هدف تشویق و ارتقاء سطح هنرمندان هیاتی برگزار می‌گردد.منبع/افکارنیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..