تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل حضور معاون استقلال در ترکیه مشخص شد

معاون ورزشی باشگاه استقلال به دلیل دریافت حق انتقال بازیکن سابق این تیم راهی ترکیه می شود.

دلیل حضور معاون استقلال در ترکیه مشخص شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال استقلال در حالی این روز‌ها برای برگزاری اردویی چند روزه راهی ترکیه شدند که در این میان خطیر معاون باشگاه در نظر دارد برای دریافت حق انتقال مجید حسینی راهی این کشور شود.

مدیران باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل با انتقال مجید حسینی به باشگاه ترابوزان به دنبال دریافت حق انتقال این بازیکن بودند که بر این اساس قرار است خطیر برای دریافت ۴۰۰ هزار دلار به ترکیه برود.

همچنین بازیکنان استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود اعتراض کردند که احتمال دارد خطیر برای پرداخت پول بازیکنان به کشور ترکیه برود.

بیشتر بخوانید: 

فتح‌الله‌زاده: باشگاه استقلال ۱۲ میلیارد به گرو و نویمایر پول داده است/۱ میلیارد فتح‌الله‌زاده خیلی به چشمشان آمده/ ۴۰ میلیارد پول استقلال پیش‌خور شده است

مهاجم استقلال تحت تست های پزشکی

ماجرای چراغ سبز حامی مالی و جذب مهاجم جدید استقلال

انتهای پیام/

پرداخت پول استقلالی ها در ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل حضور معاون استقلال در ترکیه مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..