تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم صنعت داروی ایران با هدف نارضایتی مردم/ نقش شهدای داروساز و پیشرفت‌های دارویی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رضوانی‌فر در مراسم گرامیداشت شهدای داروسازی اظهار کرد: با توجه به اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد صنعت داروسازی فراز و فرودهای زیادی داشته است اما به گفته کارشناسان اگر در شاخص سلامت رشد داشته‌ایم بخش بزرگی از آن را مدیون تلاشها و رشادتهای داروسازان کشور هستیم.

وی تصریح کرد: در تمامی اقدامات انجام شده مانند تولیدات جدید دارویی، درمانی، دستیابی به تکنولوژی، تامین 96 درصدی داروی مورد نیاز کشور، ارتقاء و کنترل و کیفیت دارو و... نقش و سهم داروسازی بی‌بدیل است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش گفت: اقدامات برای برگزاری این مراسم از سال گذشته آغاز شد و مرحوم دکتر نوربخش نیز استقبال زیادی از آن کرد.

رضوای فر ادامه داد: در خانواده بزرگ دارویی تامین 9 شهید، 57 فرزند شهید، 127 جانباز، 79 خانواده ایثارگر حضور دراند که از همه آنها تجلیل می‌شود و همچنین سردیس 9 شهید داروسازی تامین ساخته شده است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی و اقدامات سه فیلم کوتاه و یک مستند از اقدامات انجام شده خبر داد و گفت: به منظور پاسداشت یاد شهدای داروساز پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود به نام شهدا نامگذار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مهدی پیرصالحی - رئیس سازمان غذا و دارو نیز در این مراسم اظهار کرد: دشمن در تحریم قبلی صنعت دارو مستقیم هدف‌گذاری نکرده بود اما در این دوره نقطه هدف دشمن این بخش است و به دنبال نارضایتی مردم در این حوزه است.

وی ادامه داد: تمام دست‌اندرکاران صنعت دارویی کشور باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا با سرمایه‌گذاری در صنعت دارویی با کیفیت برای مردم تهیه کنند. تا بتوانیم دوران تحریم را پشت سر بگذاریم.

پیرصالحی در پایان گفت: تامین ارز مشکلات زیادی را برای تامین دارو ایجاد کرده و تمام تلاش ما این است که مشکلات را کم کنیم تا بتوانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم صنعت داروی ایران با هدف نارضایتی مردم/ نقش شهدای داروساز و پیشرفت‌های دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..