تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در نیشابور

اجرای طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،   میثم لعل عوض پور رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور گفت: این طرح با هدف نیل به نهضت قرآن آموزی در کشور، دانشجویان مستعد را برای تعلیم به دیگر دانشجویان و نیز گسیل به مناطق محروم در قالب اردو‌های جهادی قرآنی آموزش دهد.

وی افزود: همه دانشجویان دارای توانایی فصیح خوانی (روخوانی و روانخوانی و مقدمات تجوید) واجد شرایط برای شرکت در این طرح هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور گفت: بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی و مزایای کار دانشجویی و ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهینامه آموزشی معتبر سازمان از امتیازات شرکت در این طرح است.

لعل عوض پور افزود: از دانشجویان ثبت نام شده، آزمون ورودی گرفته خواهد شد و سپس برگزیدگان از حدود ۱۰۰ ساعت آموزش رایگان برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام س. ح

آموزش همگانی قرآن کریم با استفاده از ظرفیت دانشجویی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «دانشجو معلم قرآن کریم» در نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..