تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصور دولت در عدم تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمدعلی اسفنانی معاون سازمان تعزیرات قم ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی گفت: حوزه بازرسی و نظارت تعزیرات حکومتی در حوزه احتکار، گران‌فروشی، تقلب، معیشت و مباحث درمانی و بهداشتی مردم است.

وی افزود: متأسفانه از یک سال گذشته به دلیل نوسان قیمت ارز شاهد افزایش پدیده گران‌فروشی و احتکار شدیم، با همسویی و تعامل با قوه قضاییه با مشاهده هرگونه گران‌فروشی و احتکار در سطح کشور برخورد می‌شود.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور مطرح کرد: تعزیرات حکومتی کشور با تمام توان خود در برابر گران‌فروشی و مبارزه با احتکار وارد میدان شده، اما شرایط تحریم و ورود دشوار کالا به کشور بر دامنه افزایش قیمت کالا و محصولات در داخل دامن می‌زند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مسیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه گرد: برای سهولت در امر صادرات و واردات کمترین فشار ممکن به تجار واردشده، اما نظارت‌های این سازمان برای جلوگیری از سوءاستفاده محتکرین و افراد سودجو بیشتر شده است.

اسفنانی ادامه داد:در حوزه لبنیات تعزیرات حکومتی ورود جدی داشته و بر مسئله قیمت‌گذاری و فروش آن نظارت ویژه‌ای دارد، بسیاری از مردم برای خرید خودرو ثبت‌نام کردند، اما هنوز نتوانستند خودروی خود را تحویل بگیرند در این زمینه دولت نیز مقصر است، با متخلفان این بخش به‌زودی برخورد می‌شود.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور ادامه داد: متأسفانه روح منفعت‌طلبی و دستیابی به سود و ثروت‌ها کلان در بازار‌های کشور غلبه کرد و سنت‌های نیک گذشته مانند انصاف و مردم‌داری کم‌رنگ شده است، مراجع تقلید با نفس و نصایح سودمند خود برای بازگشت روح انصاف و مردم‌داری به بازار دولت و مسئولان را یاری کنند.

انتهای پیام/ الف

دولت در عدم تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی مقصر است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصور دولت در عدم تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..