تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت غیرمجاز در زنجان ۳ کشته برجای گذاشت

ساعت: 14:38 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449671

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع دو حادثه در محورهای استان زنجان گفت: در اثر سرعت غیرمجاز در دو حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 با 2 کشته و یک مجروح در محور قیدار- گرماب خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور قیدار – گرماب ، بلافاصله ماموران برای بررسی صحنه در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل لغزنده بودن سطح جاده منحرف و به داخل دره سقوط کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان بیان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه سرنشین دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

واژگونی خودرو پژو آردی جان راننده آن را گرفت

مظفری با اشاره به اینکه واژگونی خودرو پژو آردی دراتوبان زنجان- تبریز جان راننده آن را گرفت خاطر نشان کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو آردی در اتوبان زنجان-تبریز به علت لغزنده بودن مسیر ناشی از بارش برف و سر عت غیرمجاز از مسیر خود خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: در این حادثه متاسفانه راننده پژو آردی بر اثر شدت حادثه ناشی از واژگونی در دم جان باخت.

وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات، علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی ناشی از عدم کنترل و داشتن سرعت غیر مطمئنه در جاده لغزنده اعلام کرد.

مظفری به شهروندان توصیه کرد: رانندگان در هنگام بارندگی از سفرهای غیر ضروری خودداری ودر صورت نیاز حتما لوازم زمستانی به همراه داشته واز سرعت غیر مطمئنه خودداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت غیرمجاز در زنجان ۳ کشته برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..