تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت گالری هنر زنجان در شان هنرمندان نیست/ زنجان قطب خوشنویسی کشور

ساعت: 13:57 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449623

رئیس انجمن خوشنویسی استان زنجان گفت: تنها یک گالری هنر در زنجان فعال است که این گالری در شان هنرمندان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اصغر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: بیشترین اهداف انجمن خوشنویسی استان زنجان رشد و توسعه این هنر ارزشمند است که با برنامه ‏ریزی ‏های انجام شده، گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است.

وی با اشاره به دلیل نبود حمایت‏ های مالی از انجمن خوشنویسان،ادامه داد: متاسفانه در اجرای برنامه ها با مشکلاتی مواجه هستیم.

این هنرمند زنجانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجمن خوشنویسان استان زنجان دارای 74 عضو در مرکز استان  فعالیت های خوبی در استان انجام می دهند.

وی با بیان اینکه استان زنجان یکی از قطب ‏های مهم خوشنویسی کشور محسوب می ‏شود، افزود: ترویج این هنر یکی از رسالت‏ های مهم انجمن خوشنویسی استان محسوب می شود.

رئیس انجمن خوشنویسی استان زنجان ادامه داد: متاسفانه نیاز مبرم به تامین زیرساخت های مهم در حوزه هنر داریم که ضروری است آموزش و پرورش در این زمینه گام های مطلوبی را بردارد.

محمدی با بیان اینکه مسائل زیرساختی فرهنگ استان باید مطرح شده و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شود، افزود: هنرمندان با ظرفیت بالا در زمینه خوشنویسی فعالیت می کنند که در کشور بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه هنرمند 13 ساله زنجانی در دوره ممتاز فعالیت می کند،بیان داشت: دغدغه های انجمن خوشنویسی و هنرمندان بارها ارائه شده است اما هنوز این مشکلات پابرجاست.

این هنرمند خوشنویسی برضرورت نظارت لازم بر دستگاه های متولی امر هنر تاکید کرد و گفت: افرادی که دارای صبغه فرهنگی و هنری دارند می توانند مشاوره های لازم را به مقام عالی استان بدهند.

رئیس انجمن خوشنویسی استان زنجان تصریح کرد: از سال 92 تا کنون 31 نفر به اعضای انجمن اضافه شده است در حالی که زیرساخت های لازم در این زمینه فراهم نشده است.

محمدی خاطرنشان کرد: قرآن و کتیبه های مهم و ماندگار در جهان توسط خوشنویسان زنده نگه داشته شده است.

وی با انتقاد از وضعیت گالری هنر زنجان،گفت: هنرمندان نیازمند گالری های تخصصی هستند که ضروری است زمین های مورد نیاز شناسایی شده به فعالیت های فرهنگی و هنری اختصاص یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت گالری هنر زنجان در شان هنرمندان نیست/ زنجان قطب خوشنویسی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..