تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ پروژه آموزشی خیرساز مشارکتی در میاندوآب به بهره برداری رسید + تصاویر

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449571

چهار پروژه آموزشی خیرساز مشارکتی با حضور مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز کشور، مسئولان استانی و شهرستانی در میاندوآب به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم افتتاح این چهار پروژه آموزشی امروز در میاندوآب برگزار و ۲ باب از این چهار مدرسه در میاندوآب و دو باب دیگر در بخش مرحمت آباد به بهره برداری رسیدند.

این پروژه های آموزشی شامل مدرسه ۱۵ کلاسه روشنایی قلم ۴ و ۱۰ کلاسه پرتوی روشنایی در شهر میاندوآب، مدرسه  روشنایی قلم ۶ و ۷ هر کدام با ۶ کلاس در بخش مرحمت آباد این شهرستان است.

آیدین رحمانی سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این مدارس گفت: برای احداث این مدارس در مجموع ۶۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با مشارکت نوسازی و تجهیز مدارس استان، موسسه قلم چی و خیر اهل تهران بنام “مصطفی روشنایی فر” هزینه شده است.

همچنین سرپرست آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم گفت: هم اکنون ۱۵ مدرسه در این شهرستان آماده افتتاح است که همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

کاظم ممقانی افزود: در چند سال گذشته با مشارکت خیران ۳۰ مدرسه در قالب ۲۱۴ کلاس درس در میاندوآب ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی اظهار کرد: ۱۶ باب مدرسه با ۴۳ کلاس درس هم در چهار سال گذشته کلنگ زنی شده و در حال احداث است.

سرپرست آموزش و پرورش میاندوآب  تصریح کرد: در میاندوآب ۴۶ هزار دانش آموز در ۲۵۶ باب فضای آموزشی تحصیل می کنند که همه این مدارس به صورت ۲ شیفتی فعالیت می کند و ۴۰ درصد مدارس این شهرستان نیز تخریبی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ پروژه آموزشی خیرساز مشارکتی در میاندوآب به بهره برداری رسید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..