تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالانه بیش از یک میلیون گل رز هلندی در خلخال تولید می شود

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449699

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خلخال از تولید سالانه بیش از یک میلیون و دویست هزار شاخه گل رز هلندی در شهرستان خلخال خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، بهبود علیزاده  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلخال اظهارداشت: سالانه بیش از  یک میلیون و دویست هزار شاخه گل رز هلندی در شهرستان خلخال تولید و روانه بازار مصرف می شود.

وی بیان کرد: شهرستان خلخال با تولید سالانه بیش از یک میلیون و دویست هزار شاخه گل رز هلندی یکی از شهرستانهای موفق استان در تولید گل رز است.

 علیزاده با بیان اینکه هم اکنون پنج واحد گلخانه تولید و پرورش گل رز هلندی با وسعت بیش از 14هزار مترمربع در مناطق مختلف شهرستان فعالیت می کنند  افزود 40 نفر در این واحدها  به صورت مستقیم مشغول بکار هستند و نزدیک به 80 نفر نیز به صورت غیرمستقیم از این طریق  امرار معاش می کنند.

وی ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خلخال از تمامی جوانان تحصیل کرده جویای کار برای راه اندازی و گسترش واحد های گلخانه ای  حمایت می کند و با دادن  وامهای با بهره بانکی پائین و مشاوره های کارشناسی در تمامی مراحل اجرای طرح سعی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی و تولید ثروت دارد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالانه بیش از یک میلیون گل رز هلندی در خلخال تولید می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..