تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت پسماند در اردبیل اصولی نیست/ خبر چهار هزار زباله گرد در اردبیل تکذیب شد

ساعت: 14:48 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449609

دادستان اردبیل گفت:با توجه به اینکه عملیات مدیریت پسماند در اردبیل به صورت کامل، علمی و اصولی انجام نمی شود، برخی افراد با سو استفاده از شرایط حاضر موجب تغییر در روند جمع آوری پسماند شهر شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،ناصر عتباتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات مدیریت پسماند در اردبیل به صورت کامل، علمی و اصولی انجام نمی شود، برخی افراد با سو استفاده از شرایط حاضر موجب تغییر در روند جمع آوری پسماند شهر شده که این امر موجب تهدید بهداشت عمومی و نارضایتی شهروندان و انتشار آلودگی در سطح معابر شده است.

دادستان اردبیل در خصوص خبر اشتباه منتشر شده از سوی خبرگزاری ایرنا از جلسه مدیریت پسماند شهر اردبیل در محل استانداری اعلام کرد: این خبر موجب برداشت ناصحیح از موضوع شده بود که تذکر جدی و لازم در جهت انتشار صحیح اخبار داده شد.

عتباتی خاطر نشان کرد اصحاب رسانه در فعالیت های رسانه ای و انعکاس اخبار دقت کامل داشته و با توجه به موضوع اطلاع رسانی کامل را منتشر کنند.

قاضی ناصر عتباتی گفت: با توجه به اینکه عملیات مدیریت پسماند در اردبیل به صورت کامل، علمی و اصولی انجام نمی شود، برخی افراد با سو استفاده از شرایط حاضر موجب تغییر در روند جمع آوری پسماند شهر شده که این امر موجب تهدید بهداشت عمومی و نارضایتی شهروندان و انتشار آلودگی در سطح معابر شده است.

دادستان مرکز استان اعلام کرد: اخیرا طرحی از سوی چند جوان خوش فکر و تحصیل کرده اردبیلی با عنوان جمع اوری و تفکیک پسماند از مبدا به صورت علمی تهیه و به دفتر حمایت از حقوق عامه دادستانی اردبیل ارایه شده است.

عتباتی ضمن اعلام اینکه بر حسب تحقیقات تعداد قابل توجهی از افراد به امر جمع آوری پسماند، تفکیک، بازیافت و وارد کردن به چرخه مجدد مصرف در حال فعالیت میباشند که در صورت حمایت قانونی از این طرح، طرح جمع آوری پسماند از مبدا به صورت علمی در اردبیل اجرا و افراد فعال در این حوزه مورد حمایت های قانونی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برای مدیریت پسماند در اردبیل نیاز به فرهنگ سازی و حمایت مسئولین است چرا که زباله های قابل بازیافت امروز به عنوان طلای کثیف از ارزش بالایی برای فعالان در این حوزه برخوردار است.

ناصر عتباتی خاطر نشان کرد اصحاب رسانه در فعالیت های رسانه ای و انعکاس اخبار دقت کامل داشته و با توجه به موضوع اطلاع رسانی کامل را منتشر کنند.

پیش تر خبری از جلسه مدیریت پسماند شهر اردبیل درج شده بود که در آن از قول دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفته شده بود که چهار هزار نفر در اردبیل زباله گردی می‌کنند و این موضوع آسیب‌های اجتماعی زیادی به دنبال دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت پسماند در اردبیل اصولی نیست/ خبر چهار هزار زباله گرد در اردبیل تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..