تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران/کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود

ساعت: 14:33 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449588

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و اختلال در تردد جاده‌ای، تصریح کرد: توصیه پلیس به رانندگان این است در صورت عدم ضرورت از تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به حضور مسافران لازم است برای بار برگشت وضعیت راه را استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مأموران پلیس راه در قالب طرح زمستانی در تمامی مسیرها و جاده‌های استان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران/کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..