تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب ۱۳۰۰ بخاری هوشمند در مدارس روستایی خراسان شمالی

ساعت: 15:27 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449696

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی خبرداد؛

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی از نصب هزار و 300 بخاری هرمتیک هوشمند در مدارس روستایی هفت شهرستان خراسان شمالی ( که دارای بخاری های نفتی هستند) تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازعصر اترک، امین فلاح، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: طی سال های اخیر بسیاری از روستاهای خراسان شمالی به شبکه گاز استان متصل شده اند، با این وجود هنوز در شماری از این مدارس از بخاری های نفتی برای تامین گرمایش کلاس های درس آنها استفاده می شد.

فلاح افزود: در همین راستا، استاندار خراسان شمالی در هفته جاری بر جمع آوری این بخاری های غیر استاندارد و جایگزینی بخاری های هوشمند به جای آنها دستور داد.

وی در ادامه با بیان اینکه به طور کلی در سطح روستاهای گازکشی شده هفت شهرستان ( البته به جز شهرستان گرمه ) خرید هزار و 300 بخاری هوشمند برای کلاس های درس، نمازخانه و دفاتر مدارس این روستاها نیاز سنجی شده بود، گفت: این اداره کل قبل از ضرب العجل استاندار نسبت به خرید 400 بخاری هوشمند اقدام کرده بود که البته از این محل 100 بخاری را نیز خریداری کرده بودیم.

وی تصریح کرد: پس از دستور استاندار نیز از محل اعتبارات استانی و ملی، طی هفته جاری هزار و 35 بخاری هوشمند هرمتیک که تاییدیه سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور را دارا هستند را اقدام و خریداری کردیم.

فلاح افزود: از هزار و 35 بخاری خریداری شده تا به کنون تعداد 450 بخاری در این مدارس نصب شده اند و روند نصب دیگر بخاری های خریداری شده ادامه دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: خرید و نصب تمامی این هزار و 300 بخاری هوشمند مورد نیاز مدارس روستایی این هفت شهرستان یاد شده تا پایان ماه جاری به پایان می رسد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین توزیع برای مدارس روستایی گازکشی شده شهرستان راز و جرگلان است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی در خاتمه یادآور شد: اعتبار اولیه خرید و نصب این هزار و 300 بخاری همچنین گازکشی، انجام انشعابات گاز و برق کشی این مدارس یاد شده حدود هفت میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است که هزینه می شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب ۱۳۰۰ بخاری هوشمند در مدارس روستایی خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..