تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۳ هزار تن نهاده دام و طیور در خراسان شمالی از محل ذخایر استراتژیک

ساعت: 15:26 منتشر شده در مورخ: 1397/10/26 شناسه خبر: 1449692

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی خبر داد؛

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: سه هزار تن نهاده دام و طیور از محل ذخایر استراتژیک شرکت پشتیبانی امور دام استان در هفته جاری میان دامداران و مرغداران استان شروع به توزیع شد که البته این توزیع هنوز ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصر اترک، علیرضا توسلی نیا، مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به طور معمول تهیه و توزیع نهاده های دامی توسط خود تولیدکنندگان، تعاونی های تولید و یا اتحادیه های دام و طیور انجام می شود و در صورتیکه تولیدکنندگان با کمبود تامین نهاده مواجه شوند، شرکت پشتیبانی دام و طیور استان با اخذ مجوز از سازمان مرکزی خود به منظور تنظیم بازار قیمت نهاده ها از محل ذخایر استراتژییک خود به توزیع نهاده اقدام می کند.

توسلی نیا افزود: شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در همین راستا از هفته جاری توزیع سه هزار تن نهاده های دام و طیور را آغاز کرد که توزیع آن ادامه دارد.

وی افزود: هزار و 700 تن از این نهاده میان واحدهای مرغداری استان و مابقی میان واحدهای دامداری های سبک و سنگین استان توزیع در حال توزیع هستند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی درباره قیمت این نهاده های اشاره شده از محل ذخایر استراتژیک این شرکت برای تولیدکنندگان دام و طیور استان گفت: قیمت ذرت کیلویی هزار و 350 تومان، قیمت جو کیلویی هزار و 400 تومان و قیمت کنجاله سویا کیلویی دو هزار و 300 تومان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۳ هزار تن نهاده دام و طیور در خراسان شمالی از محل ذخایر استراتژیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..