تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم دارو، هدف دشمن برای ایجاد نارضایتی بین مردم است

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پیرصالحی رئیس سازمان غذا و دارو در یادواره شهدای دارویی وزارت رفاه اظهار کرد: دشمن در تحریم های قبلی دارو  مستقیم هدف  قرار نمی گرفت ولی اکنون تحریم دارو نقطه هدف است تا نارضایتی بین مردم ایجاد شود.

وی افزود: همه تلاشگران دارو باید راه شهدا را که از جان خود گذشتند ادامه دهند و تمام دست اندرکاران صنعت دارویی کشور باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا با سرمایه گذاری در این صنعت، داروی با کیفیت برای مردم تهیه کنند تا بتوانیم دوران تحریم را پشت سر بگذاریم.

باید داروی با کیفیت تولید کنیم

پیرصالحی گفت: در تامین داروی سالم و با کیفیت برای مردم باید تا می توانیم تلاش کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تامین ارز مشکلات وسیعی برای صنعت دارو ایجاد کرد و در چنین شرایطی تلاش باید کنیم تا پاسخگوی خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم دارو، هدف دشمن برای ایجاد نارضایتی بین مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..