تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف فیلیپین با اریکسون از جام ملت‌ها

۸۲۰۸۱۴

۱۶ بازدید

دو تیم ملی فوتبال قرقیزستان و فیلیپین در جام ملت های آسیا برابر هم به میدان رفتند.

ایسنا: در ادامه دیدارهای جام ملت های آسیا، دو تیم ملی قرقیزستان و فیلیپین برابر هم به میدان رفتند. دو تیم بدون امتیاز این گروه امیدوار به کسب برتری بودند تا امیدوار به صعود از این گروه به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم راهی مرحله بعد شوند.

ویتالیج لوکس در دقیقه ۲۴ موفق شد روی غفلت خط دفاع فیلیپین دروازه این تیم را باز کند و تیمش را پیش بیندازد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر قرقیز خاتمه یابد. در نیمه دوم باز هم این لوکس بود که توانست برای تیمش گلزنی کند و گل دوم را نیز به ثمر برساند. این پایان کار نبود و قرقیزها با ز هم با گلزنی لوکس توانستند به گل سوم هم دست یابند تا امیدشان برای صعود به مرحله بعد حفظ شود.

شاگردان اریکسون در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌های خورده را با گل استفان شروک پاسخ دادند تا نتیجه ۳ بر یک به سود قرقیزستان شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف فیلیپین با اریکسون از جام ملت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..