تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از اسید سولفوریک مس سرچشمه برای باغات پسته رفسنجان

«محمدعلی دهقان» رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان گفت: یک تیم از محققان دانشگاه، ولی عصر رفسنجان برای بررسی شرایط استفاده از اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه در باغات پسته وارد عمل شده است.

به گزارش شمانیوز: رئیس دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با بیان این‌که این دانشگاه به‌عنوان دومین دانشگاه استان و یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور از سال ۷۰ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این تیم محقق از دانشگاه، ولی عصر در حال پژوهش بر تأثیر اسید مس سرچشمه در باغات پسته و میزان استفاده از آن در این باغات است.
دهقان با تأکید بر این‌که استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی اهمیت زیادی دارد افزود: همچنین دانشگاه در حال تجهیز آزمایشگاه سم‌شناسی است و تجهیزات خوبی خریداری‌شده و امیدواریم تا یکی دو ماه آینده آماده شود تا اطمینان را به کشاورزان بدهیم که سمومی که مصرف می‌کنند کارایی دارند یا خیر.

منبع:مس پرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از اسید سولفوریک مس سرچشمه برای باغات پسته رفسنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..