تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات طرح جدید بیمه شخص ثالث/بیمه ثالث شخص محور می‌شود

ساعت24-رییس شورای‌عالی بیمه درباره جزییات طرح جدید بیمه شخص ثالث و فرد محوری به جای خودرو محوری خبر داد.

غلامرضا سلیمانی امیری  درباره جزییات طرح جدید بیمه شخص ثالث و فرد محوری به جای خودرو محوری، اظهار داشت: یکی از وظایف بیمه مرکزی در قانون برنامه ششم و قانون بیمه شخص ثالث این است که بتواند تمامی بیمه نامه های صادره شخص ثالث را از خودرو محوری به راننده محوری تبدیل کند. 

وی توضیح داد: بر اساس این طرح، شرکت های بیمه موظف خواهند بود بر اساس عملکرد راننده ،بیمه شخص ثالث را صادر کنند. 

رییس شورای عالی بیمه ادامه داد: این طرح باید قبل از پایان برنامه ششم اجرایی شود؛ البته برای اجرای این طرح لازم است تا اطلاعات راننده از جمله جنسیت، سن، تجربه، میزان تخلفات و سایر اطلاعات جمع آوری شود و برنامه نرم افزاری لازم تهیه شود. 

وی زمان اجرای این طرح را اواخر سال ۹۸ و به شکل پایلوت اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات طرح جدید بیمه شخص ثالث/بیمه ثالث شخص محور می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..