تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلالی‌ها اعتراض کردند؛ اعتصاب نه!

۸۲۰۸۱۲

۱۶ بازدید

بازیکنان استقلال با وجود اعتراض تند به اتفاقات روزهای اخیر تمرین را تحریم نکردند.

ورزش سه: بازیکنان استقلال روز چهارشنبه با انتشار پستی تند نسبت به اتفاقات روزهای اخیر اعتراض کردند تا نشان دهند شرایط بسیار بدی در اردوی ترکیه دارند و مدیریت باشگاه در عمل به وعده های خود نا توان بوده است.

با این وجود اما دقایقی بعد از این اعتراضات، بازیکنان استقلال به همراه کادرفنی در محل تمرین حاضر شدند تا تمرین نوبت عصر خود را برگزار کنند.

آبی پوشان که در نوبت صبح تمرین کرده بودند، در نوبت عصر نیز به تمرین پرداختند و فردا(پنجشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیمی از کشور رومانی خواهند رفت.

طبق شنیده ها قرار است مدیران استقلال روز پنجشنبه به اردوی این تیم اضافه شوند و بخشی از مطالبات آنها را در محل اردو پرداخت کنند تا رضایت بازیکنان جذب شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلالی‌ها اعتراض کردند؛ اعتصاب نه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..