تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه کاربردها و ترفندهای پنل اس ام اس

همه کاربردها و ترفندهای پنل اس ام اس کاربردهای پنل اس ام اس

پیامک به ابزاری تبدیل شده است که این روزها هر کسی به آن دسترسی دارد. فرقی نمی‌کند در کجا باشید، کافی است یک گوشی و سیم کارت داشته باشید و تحت پوشش شبکه تلفن همراه تا بتوانید امکان ارسال و دریافت پیامک را داشته باشید. بنابراین می توان گفت پیامک بهترین ابزاری است که در موقعیت‌های سخت هم در دسترس خواهد بود.

لذا به راحتی می‌توان از طریق آن اقدام به بازاریابی پیامکی کرده و به رشد و توسعه کار خود پرداخت.در دنیای امروز صرفه جویی در وقت و زمان حرف اول را می‌زند. به ویژه برای کسب و کارهای نوپا که به تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند. این نوع کسب و کارها به این نیاز دارند که خیلی سریع و با حداقل هزینه‌های ممکن رشد کنند.

بنابراین استفاده از پیامک نسبت به سایر روش‌ها بیشتر در دسترس این کسب و کارها بوده و به کمک آن می‌توانند تعامل مستقیم و نزدیک‌تری را با مخاطب خود داشته باشند. همچنین به دلیل در دسترس بودن این روش تبلیغاتی به دلیل داشتن مخاطب بیشتر، می‌تواند تاثیر بیشتری را نسبت به سایر روش‌ها روی مخاطبان کلی یک کسب و کار داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم به بخش کوچکی از کاربردهای پنل اس ام اس در مشاغل مختلف و فوایدی که استفاده از پنل اس ام اس به شما خواهد داد اشاره کنیم.

همه کاربردها و ترفندهای پنل اس ام اس

کاربردهای پنل اس ام اس چیست؟

در بازاریابی پیامکی، شما به واسطه ارسال پیامک با مشتریان فعلی خود در ارتباط هستید. در عین حال که مشتریان جدیدی به دست می‌آورید، می‌توانید روی وفادارتر کردن مشتریان فعلی خود نیز تمرکز کنید. این کار می‌تواند با سه عامل زیر و به صورت مکمل انجام گیرد.

1- ارسال پیامک‌های انبوه به منظور تبلیغات

2- ارسال و دریافت پیامک به منظور ایجاد ارتباط با مشتریان

3- ارسال و دریافت پیامک به منظور انجام امور خدماتی

هر یک از این سه روش شیوه خاص خود را دارند که باید به صورت درست و اصولی از آنها برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. مهم‌ترین کاربرد پنل اس ام اس، استفاده در مشاغل مختلف است و در مرحله بعد استفاده به منظور امور تبلیغاتی و خدماتی که بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارند.

ارسال پیامک

برای شروع ایجاد تعامل با مشترکین، در وحله اول نیاز به ارسال پیامک دارید که از طریق ارسال پیامک از طریق اپراتورهای پیامک(مانند خطوط 1000، 2000، 3000، 5000) صورت می‌گیرد. در این روش شما به کمک ارسال پیامک از طریق نرم افزار تحت وب که در یک وب سایت ارائه می‌شود قادر به ارسال پیامک‌های خود خواهید بود.

پیامک‌های ارسالی شما می‌توانند به روش‌های مختلفی صورت بگیرند که کار شما را برای ارسال اس ام اس انبوه راحت‌تر خواهد کرد.

* ارسال پیامک تکی و گروهی

* ارسال پیامک زماندار

* ارسال پیامک از روی نقشه و کد پستی

* ارسال پیامک سر رسید

* ارسال پیامک هدفمند بر اساس مشخصات مخاطبین

* ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی

دریافت پیامک

همانطور که در گوشی خود امکان دریافت پیامک را دارید، در هنگام استفاده از پنل اس ام اس نیز می‌توانید با خط اختصاصی رایگان که در اختیار شما قرار داده می‌شود از امکان دریافت پیامک برخوردار شوید. این بخش هم به صورتی است که امکانات پیشرفته‌ای برای انجام امور خدماتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

* امکان دریافت پیامک شرکت در قرعه کشی

* امکان دریافت پیامک تاییدیه

* امکان دریافت پیامک نظرسنجی

* امکان پاسخ دادن خودکار به پیام‌های دریافتی

امکان اتصال به وب‌ سایت و نرم افزار

از آنجایی که پنل اس ام اس یک نرم افزار تحت وب است و از طریق سایت می توان آن را مدیریت کرده و اقدام به ارسال و دریافت پیامک انبوه کرد، به همین خاطر قابلیتی به نام API در همه پنل‌های پیامکی قرار دارد که به کمک آن می‌توانید ارسال و دریافت پیامک را در برنامه و سایت اختصاصی خود فراهم کنید.

با چند خط کدنویسی می‌توانید کارهایی مثل تایید عضویت کاربران در سایت، تایید هویت کاربران و امکان ثبت نام و ورود از طریق شماره تلفن در سایت و نرم افزار را برای کاربران خود فراهم کنید، برای اطلاعات بیشتر میتونید به وبسایت ملی پیامک به آدرس melipayamak.com مراجعه کنید.

همه کاربردها و ترفندهای پنل اس ام اس

کاربردهای پنل اس ام اس و راهکارهای پیامکی

پنل اس ام اس را می‌توان برای هر منظوری استفاده کرد. اما بیشترین استفاده از آن مربوط به مشاغل و تبلیغات است که از طریق آن بتوانید مشتریان جدید خود را یافته و مشتریان فعلی را حفظ کنید.در ادامه به چک لیستی از کاربردهای پنل اس ام اس برای مشاغل مختلف می‌پردازیم.

1- پنل پیامک نمایندگی بیمه

ارسال پیامک سررسید هنگام نزدیک شدن به زمان تمدید بیمه

ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان

اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات بیمه‌ای

آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود

ارسال پیامک برای یک صنف خاص

ارسال پیامک تبلیغاتی برای منطقه دلخواه جهت جذب مشتری

برگزاری نظرسنجی و مسابقات جهت ارائه تخفیف بیمه‌ای

2- کاربرد پیامک برای مراکز دولتی

3- کاربرد پیامک برای مدارس

ارتباط مستمر و مستقیم بین اولیا و محیط آموزشی

اطلاع از آخرین وضعیت درسی

اطلاع رسانی غیبت و تاخیر دانش آموز به والدین

ارسال خودکار پیام تبریک به مناسبت روز دانش آموز، روز تولد و روز معلم

اعلام تعطیلی مدارس یا برگزاری جلسات

آموزش از راه دور

برگزاری مسابقه پیامکی و نظرسنجی برای جشن تحصیلی

اطلاع رسانی از فعالیت‌های فوق برنامه

اعلام نمرات دانش آموزان

4- کاربرد پنل اس ام اس برای سایت‌ها

اتوماتیک کردن کلیه کارها برای انجام امور سایت

ارسال پیامک تاییدیه برای عضویت در سایت

ارسال جزییات سفارش کالا در سایت‌های فروشگاهی

امکان تایید هویت کاربران در سایت

امکان ارسال پیامک به مدیران سایت هنگام ارسال دیدگاه، نام نویسی کاربر تازه و ورود به سایت

امکان ساخت فرم خبرنامه پیامکی در سایت

امکان خرید کالا و خدمات از طریق پیامک

5- کاربرد پیامک برای بانک‌ها و واحدهای مالی

معرفی خدمات بانکی به مشتریان با امکان پاسخگویی خودکار

اطلاع از وضعیت مالی حساب

اعلام نرخ سود و جذب سرمایه

ایجاد نظرسنجی

ارسال پیامک خودکار برای تبریک تولد و مناسبت‌های خاص

اطلاع از سررسید اقساط

اطلاع از آخرین وضعیت چک‌های بانکی

اعلام تراکنش و موجودی از طریق پیامک

اطلاع از ورود به اینترنت بانک و همراه بانک

6- کاربرد پیامک برای فروشگاه‌ها

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به منطقه مورد نظر

اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص تخفیفات ویژه و حراج محصولات

امکان اطلاع از موجودی کالا

امکان اطلاع از وضعیت صورت حساب مشتریان

ارسال پیامک تبریک

ساخت قرعه کشی پیامکی

7- کاربرد پیامک برای نشریات و خبرگزاری‌ها

دریافت سوژه‌های خبری از طریق پیامک

دریافت نظرات و نوشته‌های خوانندگان جهت معرفی

امکان ساخت خبرنامه پیامکی

امکان ساخت اشتراک پولی برای دریافت روزانه اخبار

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

تمرکز روی بازاریابی و انجام تبلیغات

عضویت در سرویس‌های ارسال روزانه قیمت نرخ ارز، سکه یا کالای خاص

اطلاع از انتشار شماره جدید نشریه

همانطور که می‌بینید در هر شغل و حرفه که باشید ابزارهای مختلفی از پیامک در اختیار شماست که بتوانید از آن برای توسعه شغل خود استفاده کنید. امکاناتی که در سامانه‌های پیامکی قرار دارد این امکان را به شما خواهد داد که بهترین بازدهی را داشته باشید.

همه کاربردها و ترفندهای پنل اس ام اس

از کجا پنل اس ام اس خوب تهیه کنیم؟

اگر به دنبال سرویسی هستید که بهترین امکانات را در زمینه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه ارائه کند پیشنهاد ما استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی پیامک است. این واحد پیام‌دهی بیش از 60 قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد که با استفاده از خط اختصاصی و رایگان می‌توانید صاحب یک شماره رند شده و ارسال و دریافت پیامک روی آن داشته باشید.

تعرفه ارائه شده در این سامانه پیام کوتاه در قبال امکاناتی که ارائه می‌دهد نسبت به سایر واحدها کمتر است.ملی پیامک این امکان را به شما می‌دهد که به بانک شماره کشور بر اساس شهر، منطقه، کد پستی، مشاغل، سن و جنسیت افراد و… دسترسی داشته باشید.

در این صورت اگر هدف شما تبلیغات و اطلاع رسانی باشد دغدغه‌ای برای داشتن بانک شماره ندارید. بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف که در این سامانه قرار دارد کاملا رایگان بوده و به محض فعال سازی سامانه پیام کوتاه برای شما فعال خواهد شد.

در این مقاله به معرفی برخی کاربردهای پنل اس ام اس پرداختیم که به کمک آن می‌توانید به ایده یابی از طریق بازاریابی پیامکی تمرکز کرده و با استفاده از اس ام اس کسب و کار خود را توسعه دهید.

اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، کارشناسان پشتیبانی در ملی پیامک در کنار شما هستند تا شما را در زمینه بازاریابی پیامکی و روش‌هایی که می‌توانید به کمک sms شغل خود را توسعه دهید راهنمایی کنند. شما می‌توانید به وب سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کنید یا با شماره گیری تلفن 02163404 از مشاوره رایگان کارشناسان ملی پیامک برخوردار شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه کاربردها و ترفندهای پنل اس ام اس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..