تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت برای دستگاه‌های انعطاف‌پذیر هماهنگ با ویندوز آماده می‌شود

مایکروسافت برای دستگاه‌های انعطاف‌پذیر هماهنگ با ویندوز آماده می‌شود ////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با ایجاد تب ساخت دستگاه‌های انعطاف‌پذیر در میان شرکت‌های بزرگ فناوری جهان، مایکروسافت تصمیم گرفت سیستم عامل محبوب خود یعنی ویندوز را برای هماهنگی با این دستگاه‌ها توسعه دهد.

منابع رسمی معتقدند مایکروسافت با شتاب در حال هماهنگ کردن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای خود با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر است. به دلیل نمایش تصاویر متفاوت در گوشی‌های تاشو روی دو نمایشگر در یک زمان ویندوز برای اجرا در این دستگاه‌ها باید با آن‌ها به خوبی منطبق شود. سرفیس(Surface) دیگر نرم‌افزار مهم مایکروسافت است که این شرکت توسعه آن را هم‌جهت با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر در برنامه خود دارد.

مایکروسافت برای توسعه سخت‌افزار‌های خود در این زمینه با اینتل و چند شرکت فناوری دیگر همکاری می‌کند. مایکروسافت چندی پیش سخت‌افزاری دارای دو نمایشگر که حاصل همین همکاری بود، آزمایش کرد و آن را اندرومدا نامید. گفتنی است از حدود پنج سال پیش یعنی زمانی که هنوز هیچ گوشی و یا تبلت تاشویی معرفی نشده بود، چند شرکت ضمن همکاری با مایکروسافت در تلاش هستند تا ویندوز را برای بکارگیری در دستگاه‌های دارای دو نمایشگر منطبق سازند.

مایکروسافت تیمی از طراحان و مختصصان ویندوز را برای هماهنگ‌سازی و ساخت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای تولیدی این شرکت با دستگاه‌های انعطاف‌پذیر مأمور ساخته است. این تلاش ویژه مایکروسافت برای رسیدن به ویندوز مطابق با دستگاه‌های تاشو عزم راسخ این شرکت برای تصاحب سیستم‌های نرم‌افزاری آینده را نشان می‌دهد.

مایکروسافت امیدوار است با همراهی تراشه‌های پردازنده اینتل توانایی‌های کافی را برای همپوشانی ویندوز با دستگاه‌های تاشو برقرار کند. هر چند مایکروسافت خود هنوز در بازار تولید دستگاه‌های انعطاف‌پذیر وارد نشده ولی این انتظار وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک رقابت سختی را با سایر شرکت‌ها آغاز کند. شاید کار مایکروسافت در حوزه نرم‌افزار این دستگاه‌ها تنها کمی راحت‌تر باشد ولی باید در نظر داشت سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS نیز همانند ویندوز در تکاپو برای رسیدن به اهداف خود هستند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت دستیار صوتی ویندوز ۱۰ را بهبود می‌بخشد

انتهای پیام/

تلاش ویژه مایکروسافت برای ورودی قدرتمند به عرصه دستگاه‌های انعطاف‌پذیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت برای دستگاه‌های انعطاف‌پذیر هماهنگ با ویندوز آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..