تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نام‌نویسی اعتکاف حرم مطهر رضوی از اول بهمن ماه

آغاز نام‌نویسی اعتکاف حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نام‎نویسی برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از دوشنبه ۱ بهمن آغاز و تا ۱۴ همین ماه ادامه دارد.

متقاضیان می‎توانند برای ثبت‌نام در مراسم اعتکاف حرم رضوی به سامانه ثبت‌نام اعتکاف رضوی به آدرس www.etekaf.aqr.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.


همچنین علاقه‎مندان می‎توانند از طریق ارسال عدد ۸ به شماره ۳۰۰۰۰۰۰۸ نیز اقدام به ثبت نام در این مراسم کنند.

دریافت کد رهگیری به‌منزله موفقیت در عملیات ثبت نام خواهد بود، همه ساله به علت کثرت متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف، از میان آن‌ها قرعه‎کشی به عمل می‎آید، لذا به همراه داشتن کد رهگیری تا زمان قرعه‎کشی و ثبت نام نهایی الزامی ا‎ست.

متقاضیان در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام یا پرسش درباره مراسم اعتکاف، می‎توانند با با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۲۰۶۰-۳۲۰۰۳۰۶۰-۳۲۰۰۳۶۳۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام//ف. ح


حرم مطهر رضوی میزبان معتکفان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نام‌نویسی اعتکاف حرم مطهر رضوی از اول بهمن ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..