تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در گنبدکاووس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  خلیل رجبلی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: نمایشگاه جهیزیه، مبلمان و لوازم خانگی که از دیروز فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۲۸ دی ماه جاری برپا خواهد بود.


وی ادامه داد: انواع مبلمان، جهیزیه، لوازم خانگی، فرش، تابلو فرش، لوستر، کالای خواب و دکوراسیون داخلی از سوی تولید کنندگان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.


رجبعلی گفت: این نمایشگاه دارای ۲۲ غرفه بزرگ است که تولید کنندگان، سه استان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گلستان در آن حضور دارند.


رجبلی گفت: کالا‌های ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف بوده و ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار به خریداران عرضه می‌شود.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی با عرضه مستقیم کالا از تولید کنندگان به مصرف کنندگان و کنترل و تنظیم قیمت‌ها از اهداف برپایی چهارمین نمایشگاه جهیزیه، مبلمان و لوازم خانگی در گنبدکاووس است.


این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ درمحل انبار اداره غله واقع در پشت شرکت گاز دایر است.


انتهای پیام/م

نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در گنبدکاووس برپا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..