تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۴۳۸ عملیات امداد و نجات در سنندج

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ، گفت: در نه ماهه امسال هزار و ۱۶ عملیات اطفا حریق و امداد نجات در سطح شهر انجام شده که از این تعداد ۵۷۸ عملیات مربوط به اطفاء حریق و ۴۳۸ عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

سهیل فضل وزیری افزود: از ۵۷۸ عملیات اطفاء حریق، ۳۷۵ مورد مربوط به فضای سبز، کشاورزی، جنگل و مرتع، ۸۱ فقره مسکونی، ۴۸ فقره خودرو و ماشین آلات، ۲۹ فقره تجاری، ۱۹ فقره ضایعات و زباله، تاسیسات شهری و اداری ۱۴ مورد، مراکز آموزشی، صنعتی و انبار شش مورد، مراکز بهداشتی و درمانی یک مورد و پنج فقره نیز مربوط به سایرعملیات اطفاء حریق بوده است.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی از مهمترین رسالت های این سازمان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج بیان کرد: به چهار هزار و ۷۲۴ نفر آموزش های ایمنی ارائه شده که از این تعداد سه هزار و ۸۵۸ نفر در مدارس و پیش دبستانی ها، ۴۸۶ نفر در ادارات، ۹۸ نفر در شرکت های خصوصی و ۲۸۲ نفر نیز از شهروندان آموزش دیده اند.

انتهای پیام/م

ارائه آموزش های ایمنی به چهار هزار و ۷۲۴ نفر کردستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۴۳۸ عملیات امداد و نجات در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..