تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروانه کسب با ۳۰ درصد تخفیف در سروآباد صادر می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، توانا میرزایی گفت: تا پایان امسال اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی این شهرستان در هزینه صدور و تمدید پروانه کسب و همچنین حق عضویت سالانه روستایی و شهری و صنوف فاقد پروانه این میزان تخفیف را اعمال می‌کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند از ۱۲ بهمن تا پایان سال جاری برای بهره مندی از این تخفیفات در دریافت خدمات صنفی به اتحادیه‌های صنفی مربوطه مراجعه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سروآباد یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۷۵۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در این شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام/م

منبع:ایرنا

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروانه کسب با ۳۰ درصد تخفیف در سروآباد صادر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..